sklep@ole.pl, +48 61 855 20 85

Jak złożyć zamówienie?

 

Aby złożyć zamówienie przez sklep internetowy, skorzystaj z formularza zamówień. W tym celu:

  • wyszukaj produkty przeglądając kategorie produktów lub korzystając z wyszukiwarki poprzez wpisanie nazwy produktu lub jego kodu.
  • po wybraniu produktu przejdź na jego stronę poprzez kliknięcie na jego nazwę. Można również dodać produkt bezpośrednio do koszyka z listy wyszukanych produktów, używając przycisku "dodaj do koszyka".
  • koszyk sklepowy służy do przechowywania zakupów do czasu "podejścia do kasy", czyli do momentu finalizacji zamówienia w sklepie internetowym. Każdy towar, który zamierzasz kupić, należy uprzednio włożyć do koszyka.
  • zawartość koszyka można modyfikować w dowolnej chwili przed finalizacją zamówienia. Każdy produkt można usunąć z koszyka klikając symbol „x” w kolumnie „Usuń”. Pole „Ilość” służy zwiększaniu lub zmniejszeniu liczby sztuk wybranego produktu. Zmianę wpisanych ilości sztuk należy potwierdzić przyciskiem strzałek tworzących okrąg.
  • w kolejnym etapie składania zamówienia wybierz formę dostawy i płatności oraz wpisz dane do faktury i adres, na który ma być wysłane zamówienie (w przypadku jeśli adres wysyłki różni się od danych dokumentu).
  • uwagi związane z zamówieniem można wpisać w polu "Uwagi do zamówienia". Całość trzeba zatwierdzić używając znajdującego się na dole strony przycisku: "Przejdź do podsumowania". Przejdź na stronę „Potwierdzenie zamówienia”, na której możesz sprawdzić poprawność danych i dokonać ewentualnych poprawek w zamówieniu.
  • aby sfinalizować zamówienie, wciśnij przycisk "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty". Po zakończeniu procesu zamawiania i otrzymaniu zamówienia sklep internetowy wysyła na wskazany adres e-mail wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia.
  • jeśli chcesz, możesz założyć konto w sklepie ole.pl i składać zamówienia jako zalogowany klient. Nie jest to jednak obowiązkowe.