Śledzenie przesyłki

1. W dniu wysyłki towaru Klient otrzymuje na swój adres e-mail wiadomość z numerem listu przewozowego oraz informację, która firma kurierska dostarczy zamówienie. Umożliwia to sprawdzenie, gdzie aktualnie znajduje się paczka.
2. W celu sprawdzenia, gdzie znajduje się przesyłka, należy przygotować numer listu przewozowego, który podaje się konsultantowi infolinii lub wpisuje się w odpowiednie pole na stronie internetowej firmy przewozowej.
 
Śledzenie przesyłki – Polska

GLSGeneral Logistics Systems Poland Sp. z o.o. Sprawdź status przesyłki na stronie gls-group.eu lub zadzwoń na infolinię tel.: 46 814 82 20.


PEKAESPekaes S.A. Sprawdź status przesyłki na stronie pekaes.pl lub dzwoniąc do najbliższego oddziału Pekaes, lista oddziałów pekaes.pl.
 
 

DHLDHL Express (Poland) Sp. z o.o. Sprawdź status przesyłki na stronie dhl.com.pl lub zadzwoń na infolinię tel.: 42 634 53 45.

Śledzenie przesyłki – Unia Europejska (z wyłączeniem Polski)


GLS
General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. Sprawdź status przesyłki na stronie gls-group.eu.