Śledzenie przesyłki
1. W dniu wysyłki towaru Klient otrzymuje na swój adres e-mail wiadomość z numerem listu przewozowego oraz informację, która firma kurierska dostarczy zamówienie. Umożliwia to sprawdzenie, gdzie aktualnie znajduje się paczka.
2. W celu sprawdzenia, gdzie znajduje się przesyłka, należy przygotować numer listu przewozowego, który podaje się konsultantowi infolinii lub wpisuje się w odpowiednie pole na stronie internetowej firmy przewozowej.
2. W celu sprawdzenia, gdzie znajduje się przesyłka, należy przygotować numer listu przewozowego, który podaje się konsultantowi infolinii lub wpisuje się w odpowiednie pole na stronie internetowej firmy przewozowej.
Śledzenie przesyłki – Polska
General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. Sprawdź status przesyłki na stronie gls-group.eu lub zadzwoń na infolinię tel.: 46 814 82 20.
Pekaes S.A. Sprawdź status przesyłki na stronie pekaes.pl lub dzwoniąc do najbliższego oddziału Pekaes, lista oddziałów pekaes.pl.


DHL Express (Poland) Sp. z o.o. Sprawdź status przesyłki na stronie dhl.com.pl lub zadzwoń na infolinię tel.: 42 634 53 45.
Śledzenie przesyłki – Unia Europejska (z wyłączeniem Polski)