sklep@ole.pl, +48 61 855 20 85

Śledzenie przesyłki

1. W dniu wysyłki towaru Klient otrzymuje na swój adres e-mail wiadomość z numerem listu przewozowego oraz informację, która firma kurierska dostarczy zamówienie. Umożliwia to sprawdzenie, gdzie aktualnie znajduje się paczka.
2. W celu sprawdzenia, gdzie znajduje się przesyłka, należy przygotować numer listu przewozowego, który podaje się konsultantowi infolinii lub wpisuje się w odpowiednie pole na stronie internetowej firmy przewozowej.
 
Śledzenie przesyłki – Polska

GLS
 
  General Logistics Systems Poland Sprawdź status przesyłki na stronie gls-group.eu.
 
Rohlig Suus Logistics logo  ROHLIG SUUS Logistics SA Sprawdź status przesyłki na stronie suus.com
 

Hellmann Worldwide Logistics Poland logo   Hellmann Worldwide Logistics Polska Sprawdź status przesyłki na stronie hellmann.com

 

Śledzenie przesyłki – Unia Europejska (z wyłączeniem Polski)


GLS
General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. Sprawdź status przesyłki na stronie gls-group.eu.